fredag 27 januari 2012

Garnbytarångest

Åh vad alla skickar fina paket på garnbytet!
Det kommer in bilder på FB-gruppen varje dag och dom är otroligt fina!
Jag försöker komma på ngt bra till min bytarvän.
Känns som jag bara stampar! Det garn jag beställt från butiken var slut i lager hos tillverkaren...
Fick bli annat garn, klart!
De e överraskningen som biter på mig... hmm.... jag ska nog komma på något!
Det är ju så roligt! Men samtidigt är man ju rädd att bytarvännen ska ogilla paketet, fast å andra sidan - Vem FASIKEN ogillar att få garn??? Hihi.
Skickar paketet på Måndag, eftersom jag nog kommer opereras Tisdag och vet inte hur jag kommer må efteråt!


Gokväll

2 kommentarer:

  1. Hmm, jag undrar fortfarande om det är du som är min hemliga vän. Om så är fallet, vill jag inte att du ska stressa utan se till att tar hand om dig själv istället.

    SvaraRadera
    Svar
    1. hihi man fick inte avslöja varken bu eller bä om vem man är innan paketet kommit fram :P Men de bränns lite ;)

      Radera